مصاحبه دنیزلی Ùˆ ویسی پس از تساوی

مصاحبه دنیزلی و ویسی پس از تساوی




 

 


مصاحبه دنیزلی و ویسی پس از تساوی


تاریخ : چهارشنبه ،
26 بهمن 1390

مصاحبه دنیزلی:

سرمربي پرسپوليس گفت: قطعا تغييراتي در شيوه و ترکيب تيم براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا ايجاد خواهم کرد.


مصطفی دنیزلی پس از تساوی 2 بر 2 برابر صبای قم گفت: بازی بدون پنالتی هم می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد. تا جایی که زمین اجازه داد سعی کردیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم ، اشتباهاتی که در خط دفاع انجام دادیم در لیگ قهرمانان آسیا نباید تکرار شود.

وی در مورد وضعیت محمد نوری و غیبتش در این بازی گفت: نوری مصدوم بود و ریسک نکردیم و این بازیکن را به میدان نفرستادیم. نوری را 3- 4 هفته از دست داده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داور اظهارنظر نمی‌کنم.

وی در مورد مسائل فنی بازی گفت: صبا از پیش‌بینی من هم بهتر بازی کرد. مهدی مهدوی کیا را به دلیل نیازی که تیم داشت در پست غیرتخصصی به میدان فرستادیم. بازی در زمین ناهموار برگزار شد و انجام بازی در چنین زمینی به ضرر تیم صبا هم هست.

سرمربی پرسپولیس در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا تغییراتی در شیوه و ترکیب تیم ایجاد خواهم کرد.
---------------------

مصاحبه ویسی:

سرمربي تيم فوتبال صباي قم با انتقاد شديد از مظفري‌زاده گفت: اين داور براي پرسپوليس پنالتي خنده‌دار گرفت.


عبدالله ویسی پس از تساوی 2 بر 2 برابر پرسپولیس گفت: همه فوتبال زیبایی از تیم ما دیدند اما اجازه بدهید در مورد مسائل فنی این بازی حرفی نزنم و برای خودم و فوتبال پاکی که مادام از آن دم می‌زنند متأسف باشم.

وی ادامه داد: در مورد داوری تاکنون حرفی نزدم و نخواهم زد و قضاوت را به مردم شریف ایران واگذار می‌کنم. تیم‌های ضعیف و آدم‌های ضعیف باید از خدا بخواهند که حقشان را بگیرند.

وی در مورد اینکه قضاوت مظفری‌زاده به ضرر صبا بود گفت: این داور به نفع ما سوت نزد و با قضاوتش به مردم قم و تیم صبا آسیب رساند. ممدوتال باید در دقایق ۱۰، ۱۵، ۳۰ و ۵۵ از میدان مسابقه اخراج می‌شد اما داور خودش را به مسیری دیگری زد تا این صحنه‌ها را نبیند. او برای پرسپولیس پنالتی خنده‌دار گرفت. چرا باید تیم ما از این مسئله ضربه بخورد. بارها صبا از اشتباهات داوری آسیب دیده و حرفی نزده‌ام.

سرمربی صبا تأکید کرد: در برنامه ۹۰ فیلم بازی را کارشناسی می‌کنند و می‌گویند پنالتی بود یا نبود یا ممدوتال باید اخراج می‌شد این مسائل چه دردی از تیم ما دوا می‌کند. یک امتیاز امروز ممکن بود ما را آسیایی کند یا نکند. ما با شرافت و صداقت کار می‌کنیم بازیکنان جوانی از لیگ یک، 2 و ۳ و حتی از لیگ استان آورده‌ام. ما می‌خواهیم حقمان را بگیریم. چیز اضافی از کسی نمی‌خواهیم حتی نمی‌خواهیم یک درصد به سود ما سوت زده شود.

ویسی که بسیار عصبانی بود افزود: تاکنون می‌گفتم بحث نمی‌گذارند، وجود ندارد اما اکنون به مردم می‌گویم نمی‌گذارند تیم ما موفق شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل